Sponzori
Sigurni smo da već i vrapci na grani znaju kako ovog ljeta, točnije od 6.7. Ribafish kreće u veliku avanturu zvanu RokOtok u kojoj će upoznati i obići sve hrvatske otoke i u to uključiti drugu djecu i roditelje.
I Sport Vision mu se u tome odlučio pridružiti jer podržavanjem ovakvog projekta podržava edukativan i koristan cilj podizanja svijesti o važnosti vremena kojeg roditelji kroz sport, igru i učenje provode s djecom.
Jasno nam je da ulaganjem u ovaj projekt, ulažemo u djecu i mlade kao i bolju budućnost svih nas.
Kako je riječ o izrazitoj društveno korisnoj inicijativi, zadovoljstvo nam je sudjelovati u pripremama ovog projekta, pogotovo s obzirom na humanitarni segment koji će u budućnosti uslijediti.
S naglaskom na poticanje dječje radoznalosti, interesa i istraživačkog duha, zajedno s iniciranjem učenja o zanimljivostima svakog od otoka kroz igru, pozivamo sve da se nađu u ovoj hvalevrijednoj ideji i da plivaju, ili makar plutaju, zajedno s Ribom i ostatkom ekipe.
Priključite se zajedno s djecom na nekom od otoka i kroz učenje o važnosti pozitivnih zajedničkih aktivnosti, pronađite vlastitu inspiraciju za zajedničko provođenje vremena.
Jer podupiranje mladih u bavljenju sportom najbolji je način borbe protiv svih poroka modernog društva koji nas okružuju, kaže Riba, a mi se slažemo i još jednom vas pozivamo da kroz svoje sudjelovanje budete kao on. Plivajte jer je to najbolja ljetna aktivnost i naučite ponešto zanimljivo u prvom maratonu Jadranskim morem.
Vidimo se na startu u Dubrovniku 6.7. – plaža Lapad, ili na nekom od 17 otoka koje Ribafish planira obići do cilja koji je predviđen 30.7. na otoku Čiovu.
Posjetite najbližu Sport Vision trgovinu ili webshop na www.sportvision.hr jer svako je vrijeme idealno za kretanje u zdravu sportsku avanturu.
Hrvatska turistička zajednica
Hrvatska turistička zajednica, kao nacionalna turistička organizacija zadužena za promociju hrvatskog turizma, ponosni je partner projekta RokOtok koji na pozitivan način spaja hrvatski turizam, prirodne ljepote i otoke s djecom i roditeljima, a s ciljem poticanja provođenja zajedničkog kvalitetnijeg vremena.
Djeca su naša budućnost, a turizam sektor po kojem će Hrvatska uvijek biti prepoznata u svijetu. Vjerujemo kako je važno da naša djeca upoznaju svoju zemlju, svoje otoke, destinacije i dijelove turističke ponude jer su upravo oni budući ambasadori hrvatskog turizma i širitelji lijepih priča o hrvatskim destinacijama. Sigurni smo kako će ovaj projekt na sve hrvatske otoke uključene u program donijeti puno smijeha i veselja te kako će dobra atmosfera zahvatiti i naše brojne drage goste iz inozemstva.
Raiffeisen banka
Raiffeisen banka dio je snažne međunarodne financijske grupacije te nudi cjeloviti asortiman bankarskih i financijskih usluga putem članica Raiffeisen grupe u Hrvatskoj.
RBA pruža usluge klijentima putem prodajne mreže, te kroz razvijene digitalne prodajne kanale. Fleksibilnim pristupom u razvoju proizvoda i usluga u samoj banci kao i u grupi specijaliziranih financijskih institucija, RBA unaprjeđuje ponudu i dostiže visoke standarde u kvaliteti usluga.
Od značajnijih ostvarenih postignuća, ističu se nagrade renomiranog časopisa Global Finance za najbolje privatno bankarstvo u Hrvatskoj u 2019. godini, nagrada eminentnog specijaliziranog časopisa EMEA Finance za Najbolju banku u Hrvatskoj u 2017. i 2018. godini, te za Najbolju investicijsku banku u Hrvatskoj za 2018. godinu.
CRODUX
Crodux derivati dva d.o.o., jedina je naftna kompanija na domaćem tržištu u 100% hrvatskom privatnom vlasništvu i zapošljava preko 1.300 visoko motiviranih djelatnika diljem Republike Hrvatske, a trenutno broji 87 benzinskih servisa s veoma dinamičnim trendom širenja maloprodajne mreže.
Visoka kvaliteta goriva, te široki asortiman trgovačkih i ugostiteljskih proizvoda i usluga, uz konstantnu edukaciju djelatnika, garantiraju vrhunsku kvalitetu i time Crodux čine jedinstvenim, prepoznatljivim i pouzdanim partnerom.
Kvaliteta robe i usluga prepoznata je od strane kupaca, a Crodux je već nekoliko godina za redom dobitnik priznanja “Superbrands” kao i nagrade “Best Buy Award” u kategoriji Gastro ponuda u sklopu benzinskog servisa.
Bolton Croatia
Bolton Food, kompanija koja stoji iza brenda Rio Mare, s ponosom objavljuje svoje novo internacionalno partnerstvo s WWF-omusmjereno povećanju održivosti i sljedivosti morskih proizvoda. Četverogodišnje partnerstvo primijenit će snažnu novu strategiju dobivanja morskih proizvoda s ciljem da se 100% naših morskih plodova nabavi iz održivih izvora. U partnerstvu će sudjelovati nekoliko zemalja, a s vremenom će obuhvatiti cjelokupnu proizvodnju.
Kao talijanski i europski lider u industriji konzervirane tunjevine koji opslužuje više od 45 zemalja, svjesni smo utjecaja naših aktivnosti, što je razlog zašto nastojimo izgraditi održivi poslovni model.
Ovo će partnerstvo omogućiti da Rio Mare provede svoj plan održivih izvora uz tehničke savjete i podršku WWF-a, vodeće svjetske organizacije za očuvanje prirode.
Zajedno s WWF-om radit ćemo na provedbi rješenja za preusmjeravanje sektora morske hrane prema održivijoj praksi izlova i proizvodnje. To će partnerstvo posebno doprinijeti povećanju količine morske hrane nabavljene u okviru održivih izvora, uz podupiranje dobro organiziranog ribarstva i poticanje transparentnosti duž lanca opskrbe morskom hranom. Također će povećati i svijest potrošača o važnosti održivog ribolova.
Poliklinika Breyer
Poliklinika Breyer pruža vrhunsku stručnu uslugu širokog spektra pretraga. Osoblje je stručno i profesionalno te Vam jamči ljubaznost, diskreciju i brzinu.
Rad u laboratoriju nadziru i validiraju stručnjaci. Svaki nivo naših usluga, od prijema do izdavanja nalaza uvijek se usavršava i pod stalnom je kontrolom stručnjaka, a rad u medicinsko-biokemijskom laboratoriju odgovara najvišem svjetskom standardu za analitički laboratorij – HRN ISO 15189 te je Hrvatska akreditacijska agencija akreditirala naš rad i pojedine pretrage.
Djelovanje Poliklinike usmjereno je korisniku: kvaliteta je na prvom mjestu, a svi prostori u laboratoriju su maksimalno funkcionalni: od čekaonice, sanitarnog čvora, zone privatnosti prilikom uzimanja krvi do laboratorija opremljenog najmodernijom opremom.
Adriatic osiguranje
ADRIATIC osiguranje jedno je od vodećih društava na hrvatskom osigurateljnom tržištu. U ponudi Društva nalazi se preko 150 vrsta osiguranja, a više od četvrt milijuna klijenata prepoznalo je ADRIATIC osiguranje kao društvo koje osiguranicima pruža cjelovitu, brzu i efikasnu uslugu osiguranja, počevši od osiguranja motornih vozila i imovine do osiguranja od odgovornosti.Odlomak
ADRIATIC osiguranje je ozbiljno i pouzdano osigurateljno društvo koje racionalno ulaže i reinvestira dobit. Pri procjeni svakog rizika konzultiraju se aktuari, dok kontinuirano povećanje pričuve osiguranicima ADRIATICA jasno daje do znanja da na Društvo mogu ozbiljno računati. Sva ulaganja ADRIATIC obavlja sukladno Zakonu o osiguranju, čime su osiguranici maksimalno zaštićeni.
Znanje, iskustvo, stalan rad na proširenju ponude osigurateljnih proizvoda, odlično formirana prodajna mreža i prepoznatljivost na tržištu, aktivno praćenje i odgovaranje na dinamične potrebe tržišta, strategija je kojoj ADRIATIC osiguranje može zahvaliti stabilan udjel na tržištu već dugi niz godina i predstavlja čvrste temelje za izgradnju uspješne budućnosti.
Pokrovitelji
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU) središnje je mjesto prikupljanja i ulaganja izvanproračunskih sredstava u programe i projekte zaštite okoliša i prirode, energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije. Djelatnost Fonda obuhvaća poslove u svezi s financiranjem pripreme, provedbe i razvoja programa i projekata i sličnih aktivnosti u području očuvanja, održivog korištenja, zaštite i unapređivanja okoliša i u području energetske učinkovitosti i korištenju obnovljivih izvora energije, a osobito:
-stručne i druge poslove u svezi s pribavljanjem, upravljanjem i korištenjem sredstava Fonda,
-posredovanje u svezi s financiranjem zaštite okoliša i energetske učinkovitosti iz sredstava stranih država, međunarodnih organizacija, financijskih institucija i tijela, te domaćih i stranih pravnih i fizičkih osoba,
-vođenje baze podataka o programima, projektima i sličnim aktivnostima u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti, te potrebnim i raspoloživim financijskim sredstvima za njihovo ostvarivanje,
-poticanje, uspostavljanje i ostvarivanje suradnje s međunarodnim i domaćim financijskim institucijama i drugim pravnim i fizičkim osobama radi financiranja zaštite okoliša i energetske učinkovitosti u skladu s Nacionalnom strategijom zaštite okoliša i Nacionalnim planom djelovanja za okoliš, Strategijom energetskog razvitka i Programom provedbe Strategije energetskog razvitka, nacionalnim energetskim programima, drugim programima i aktima u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti, te međunarodnim ugovorima čija je stranka Republika Hrvatska za namjene utvrđene odredbama Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te
-obavljanje i drugih poslova u svezi s poticanjem i financiranjem zaštite okoliša i energetske učinkovitosti utvrđenih Statutom Fonda.
Infinum
Infinum se bavi dizajnom i razvojem mobilnih i web aplikacija. Tvrtka postoji od 2005. Godine, a danas imaju urede u Hrvatskoj, Sloveniji i SAD-u, gdje razvijaju softverska rješenja priznatim poduzećima iz regije i svijeta koja su prepoznala važnost digitalnih proizvoda kao ključnih za budućnost svog poslovanja.
To je službeni dio predstavljanja, ali ekipa Infinuma je sve samo ne službena. Uz opuštenu atmosferu i koristeći suvremene tehnologije, više od 200 zaposlenika, mobile i web developera, UX/UI dizajnera, projektnih voditelja i drugih stručnjaka, svakodnevno radosno dolazi na posao kako bi stvarali funkcionalna i elegantna rješenja za klijente iz područja financija, telekomunikacija, zdravstva, turizma, medija te drugih industrija.
Da ugled Infinuma nije samo slovo na papiru svjedoče i brojne nagrade struke koje krase tvrtkine moderne urede, poput priznanja Awwwards, Site of the Day, Mixx i SoMo. Osim toga, već četvrtu godinu zaredom Infinum se svrstava u Deloitte Top 50 najuspješnijih tvrtki u CE regiji.
Energiju uspjeha i postignuća Infinum voli širiti i na druge, pa tako više puta godišnje organiziraju edukativne tečajeve, natjecanja i evente za studente kako bi im pomogli da se lakše prilagode informatičkom tržištu koje se neprestano mijenja.
Ovaj put Infinum podržava jednog davno diplomiranog studenta u RokOtok avanturi koja je ujedno postala i životni projekt.
Baby Center
Početci nisu laki, ali su bitni za napredak i djece i roditelja. Mi u Baby Centru slavimo početke, jer znamo da time rastemo, napredujemo i učimo.
Biti roditelj znači koračati putem koji je pun iznenađenja, neočekivano sretan, naporan i divan. Ponekad strašan, a ponekad najljepši. Onda nam uvijek treba još jedna ruka i jedan osmijeh, jer ne možemo sve sami. Mi smo još jedna ruka koja će vas ohrabriti, voditi i potapšati. Ruka koja je tu za roditelje i bebe, djecu i sve početke.
U Baby Centru želimo pažljivim izborom kreativnih i kvalitetnih proizvoda, predanom i angažiranom uslugom kao i edukacijom i savjetovanjem biti potpora roditeljima, kako bi oni bili još bolja potpora svojoj djeci.
Baby Center – ruka za sve vaše početke!
Yes I Do
Yes I Du is a full service wedding agency specialized in destination weddings in classy Dubrovnik, world known island of Hvar and secluded paradise of Lokrum and Koločep islands.
Our exclusive wedding venues and tailor made ideas can also make your wedding way to sophisticated Istria, urban Zagreb or serene Croatian national parks.
Tele2
Jedna od glavnih odlika Tele2 je neustrašivi duh koji izaziva status quo. Tele2 sebe ponosno naziva odgovornim izazivačem. To znači da društveno odgovorno poslovanje i održivost predstavljaju temelj poslovne strategije Tele2.
Nakon odvažnog ulaska na hrvatsko telekomunikacijsko tržište 2005. godine, Tele2 je stvorio niz revolucionarnih proizvoda i usluga kojima je izašao u susret potrebama korisnika i društva.
Jedno od ukupno pet područja na koje je usmjereno društveno odgovorno poslovanje Tele2 jest zaštita djece. Kako bismo pomogli stvaranju boljeg života za djecu i mlade, usmjereni smo na podizanje svijesti o opasnostima koje dolaze uz napredak i korištenje digitalne tehnologije. Osim toga, s našim prijateljima iz Reach for Change podržavamo društvene poduzetnike usmjerene na poboljšanje života djece u Hrvatskoj. Do sada smo ih podržali 15.
Sretni smo što možemo biti dio ove priče i što podržavajući RokOtok doprinosimo podizanju svijesti o tome koliko je važno štititi djecu i mlade od opasnosti koje ponekad sa sobom donosi tehnološki napredak.
Edicije Božičević
Edicije Božičević su izdavačka kuća koja u sve jačoj konkurenciji izdavača na našem tržištu, želi biti prepoznata po profiliranom izboru naslova koje objavljuje, jer smatramo da ćemo na taj način najbolje pridonijeti širenju čitalačke publike i njezine naklonosti prema knjizi i pisanoj riječi. Nastojali smo, usprkos teškoćama koje su ove, a i proteklih godina pratile izdavaštvo u Hrvatskoj, čitatelje upoznati s piscima koji su već zauzeli važno mjesto u svjetskoj literaturi te se tako potvrdili kao vjerodostojni nasljednici klasika svjetske književnosti.
Edicije Božičević osnivač su i član međunarodnog udruženja Mosaic Publisher’s Network utemeljenog 1998. godine u Velikoj Britaniji. Također surađujemo s mnogim uglednim nakladnicima i literarnim agentima u svijetu, a posebno smo sretni kada u Hrvatskoj možemo ugostiti naše autore.
Edicije Božičević djeluju samostalno kao podružnica tvrtke Elitech d.o.o.
Hrvatska Mensa
Mensa je međunarodna organizacija sa samo jednim uvjetom za članstvo – rezultatom na standardiziranom IQ testu višim od 98% ukupne populacije.
Mensa ima tri glavna cilja: Identifikaciju i njegovanje inteligencije za dobrobit čovječanstva; poticanje istraživanja prirode, karakteristika i upotrebe inteligencije; i pružanje poticajne intelektualne i društvene okoline svojim članovima.
Zapamtite, jedna osoba od pedeset ima preduvjete za članstvo u Mensi. Možda ste to vi. Pridružite nam se. Možda smo baš ono što tražite.
FoodApp
FoodApp.hr je aplikacija za restorane kojom mogu zaprimati narudžbe putem vlastite stranice i Facebook-a.
Promovirajte svoj vlastiti brand besplatno!
Naša misija je omogućiti restoranima da postanu vidljivi online i da zaprimaju online narudžbe u stvarnom vremenu.
FoodApp je tu da pomogne restoranima da postanu vidljivi na internetu, da ih korisnici mogu kontaktirati i da mogu zaprimati online narudžbe bez provizije. Restorani koji dostavljaju hranu na adrese korisnika se susreću sa raznim problemima. Dostavu nude besplatnu, a u stvarnosti imaju trošak dostave, promoviranjem putem letaka nemaju više velikih rezultata, a specijalizirani portali uzimaju veliku proviziju.
Hangar 18
NOA je brand pametnih uređaja hrvatske tvrtke Hangar 18. NOA pametni telefoni dolaze u 3 serije – Element, Core i Rugged.
Dvije godine za redom, NOA mobiteli su proglašeni „Best Buy Smartphone” od strane svjetske EISA organizacije što potvrđuje NOA brand kao lidera na tržištu u „affordable premium” kategoriji. Za korisnike predstavlja najbolji omjer dobivenog za cijenu, u smislu dizajna, ugrađenih komponenti, funkcionalnosti i performansi.
Vizija NOA branda je biti lider u B segmentu, donoseći korisnicima funkcionalnosti i eleganciju uređaja iz A brandova te ponuditi dodatne vrijednosti za korisnike kao što su NOA Premium Care usluga i kvalitetna korisnička podrška u smislu vlastitog servisa na svakom tržištu.
Tvrtka Hangar 18 podupire ovu lijepu i plemenitu priču donacijom NOA Hummer 2019 pametnih telefona koji su kao stvoreni za ovakve avanturističke izazove i vruće ljetne dane. Zahvaljujući IP68 certifikatu i MIL-STD-810G standardu Hummer 2019 je prikladan za sve „outdoor” aktivnosti.
U NOA obitelji proizvoda uz pametne telefone dostupni su i NOA Vision televizori, NOA tableti te NOAline dodatna oprema.